תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

תריסים חשמליים בתל אביב

תריסים חשמליים בתל אביב

למה אתה כל כך מיושן?

תל אביב, העיר והאגדה, מכילה לא מעט בתים ישנים, בתים אשר קיימים מימי קום המדינה. יחד עם הבתים המיושנים (אשר צועקים- "תעשו לי תמ"א 38!") ישנם לא מעט תריסים מיושנים בעלי שלבים מתפוררים ותריסים אשר יצאו מזמן מהאופנה.

בניגוד לכך, ניתן לראות כי בבתים החדישים והיוקרתיים של תל אביב, מותקנים תריסים חשמליים יפים אשר מתאימים לסגנון החדיש והמודרני.

התריסים האיכותיים יוצרים הצללה, מגנים מפני מזג האוויר ונוחים לשימוש. אם אתם מתגוררים בבית ישן ומצב התריסים שלכם זהה למצב התריסים הישנים אשר הוזכרו, מומלץ עבורכם לפנות אל מומחה לתריסים חשמליים. את המומחה תוכל למצוא על ידי קבלת המלצות מחברים אשר התקינו תריסים חשמליים בתל אביב או על ידי חיפוש אתרים של בעלי מקצוע מנוסים אשר עוסקים בתחום. נוכל לגלות להם סוד קטן ולהמליץ על חברת "תריסי ניר".

תיקון והחלפת תריסים

כל מה שאתם צריכים- אנחנו מבצעים

"תריסי ניר" הינה חברה מקצועית ורווית ניסיון המספקת שירותי תיקון והתקנת תריסים חשמליים בתל אביב והמרכז. החברה זמינה ללקוחותיה במהלך 24 שעות ביממה, כך שבמידה והתריס שלכם ישן ותקול, תוכל החברה להעניק מענה מהיר ואיכותי. בעלי המקצוע המנוסים יבחנו את התריס, יזהו את הבעיה וימצאו פתרון מתאים. במידת הצורך יוכלו אנשי המקצוע להחליף את התריס או לשדרגו (החברה מחזיקה בכל האביזרים הדרושים לכך). שיפור התריס יעלה פחות וייטיב עם הסביבה משום שהוא יצמצם את השקעת האנרגיה והחומר הדרושים ליצירת המוצר.

כמו כן, יוכלו עובדי החברה להמליץ לכם על תריסים מסוגים שונים, עיצובים ומידות. כך, יוכל כל אחד לבחור בתריס אשר מתאים לצרכיו ולטעמו האישי.

התריסים החשמליים יהיו נוחים מאוד משום שתוכלו לסגור אותם בקלות באמצעות שלט כאשר השמש מסנוורת או כאשר הרחוב רועש. חברת תריסי ניר, תוכל לפנק אתכם עוד יותר ולהרכיב לכם שלטים מובנים, שלטים חיצוניים או להתקין שלט חדש במידה והשלט שלכם נאבד או נהרס.

בטיחות חברים! בטיחות!

חשוב מאוד לדאוג לביטחון של בני הבית, ולכן, מומלץ עבורכם להתקין מנגנונים שונים נגד פריצות. חברת תריסי ניר תוכל להרכיב לכם מנגנון נגד פריצות כך שהתריס יהפוך לסורג. מעבר לסכנת הפריצה, ישנה סכנה נוספת: סכנת העקיצות. באמצעות התקנת רשתות נגד יתושים או תיקון רשתות קיימות, תוכלו למנוע עקיצות רבות ולישון בשלווה גם במהלך לילות הקיץ. אם אתם מעוניינים לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר, פנו אל חברת תריסי ניר ותקבלו שירות אדיב, מקצועי ואיכותי.