תריסי ניר שמואל – מומחים בתחום תיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה

מקצוענים, בעלי סטנדרטים גבוהים ונותנים מענה מהיר. החברה מספקת שירות במשך כל שעות היממה ברחבי רמת גן!

להזמנות חייגו: 050-8557375

תריסי ניר שמואל מקצועניים בהתקנה של כל סוגי התריסים:

  • תריסי גלילה ידניים
  • תריסי גלילה חשמליים
  • תריס רפפה חשמלי

בנוסף לעבודת ההתקנה, אנ מומחים גם במתן שירותי תיקון תריסים חשמליים ברמת גן. כמו כן, אנו מיומנים בתיקון תריסי גלילה ברמת גן, למשל בדירות העתיקות יותר.

מכירים את זה שאתם מנסים ללכת לישון אחרי טיול בכיכר אורדע בשישי ולגלות שרצועת הגלילה בתריסים נתקעה או שהתריס עצמו תקוע ומסרב לרדת? במקרה כזה אתם עשויים להזדקק לשירותי תיקון תריסי גלילה ברמת גן.
ניתן ליצור עמנו קשר במיידי בטלפון 050-8557375 ונציג מטעמנו יגיע אליכם הביתה לבדוק את מקור הבעיה.
אנחנו נגיע בהקדם האפשרי, נזהה את הבעיה ונציע את האופציה המתאימה ביותר – בין אם זו תקלה במנוע, רצועה שחוקה, שלבים תקועים שצריך להחליף או כל תקלה אשר עלולה לצוץ בתריסים.

לפעמים בדירות העתיקות, שקיימות עוד מתקופת רמת גנים, התריסים נמצאים במצב רע מאוד. אנחנו המענה האידיאלי ביותר לשדרוג, החלפה או לתיקון התריסים.

השירות שלנו הוא המתקדם ביותר בתחום ייצור תריסים בכל סוגי הפרופילים שעושים איתם חלונות – פרופיל בלגי, פילץ, בורג, קיף, דרי קיף, 9000, 7000.

מומלץ להתקדם טכנולוגית ולהזמין תריסים חשמליים מאלומיניום לפי מידות לבתים, דירות או עסקים. בלחיצת הכפתור יהיה אפשר להמשיך לישון!

הרכבת שלטים – חיצוני או מובנה: אם הכלב אכל את השלט, לא להילחץ. טלפון אחד אלינו ואנו נדאג לך לשלט רחוק המותאם לסוג התריסים שלך, ונחזיר לך את השליטה בידייך.

תריסים חשמליים למניעת פריצות

רבים מתושבי רמת גן מעוניינים במציאת פתרונות ביטחוניים עבור החלונות – מנגנונים נגד פריצות: ניתן להרכיב לכל תריס חשמלי מנגנון שמונע פריצה דרך התריס ולמעשה הופך את התריס לסורג.

במסגרת שירותי תיקון תריסים חשמליים או תיקון תריסי גלילה ברמת גן, ניתן לבקש תיקון תריסים אחרי פריצה בהתאם לדרישות חברות הביטוח.

תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

התקנת רשתות נגד יתושים:

תושבי רמת גן מכירים כי קשה לישון בתקופות החמות בגלל היתושים. לדאבוננו, ההדברה אינה פותרת את הבעיה ולכן מה שנותר זה התקנה או תיקון של רשתות נגד יתושים לבתים פרטיים או דירות.

רמת גן היא עיר חביבה מאוד מאוד למגורים עבור משפחות או סטודנטים. בכל בית רמת גני יש תריסים. בבתים של פעם יש עדיין תריסי גלילה ידניים אבל בשנים האחרונות האופנה בבנייה העכשווית מביאה עמה את החידוש של תריסי הגלילה החשמליים אשר הפכו לסטנדרט לחלונות ומרפסות. נדיר למצוא דירה או בית ברמת גן בלי תריסים, מאחר והם הפתרון הטוב ביותר לשליטה על תאורת החדר. זאת הסיבה שתריסים היו מאז ומעולם הפתרון הכי טוב להצללה בתוך הדירות ולעיתים אף כסורגים והגנה נוספת מגשם, רוח ושאר מפגעי החורף.

אנחנו בתריסי ניר שמואל זמינים בכל עת, 24 שעות ביממה עבור תיקון תריסי גלילה או תריסים חשמליים ברמת גן – כי מגיע לך לישון בשקט ובנוחות בדרך שלך!

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375