תריסי ניר שמואל – תיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה

מקצוענים בתחום, אמינים, איכותיים ומהירים.

שירות 24 שעות ביממה בכל רחבי תל אביב!

תל אביב היא יעד אטרקטיבי מאוד למגורים. בכל בית תל אביבי יש תריסים. בבתים הישנים יש עדיין תריסי גלילה ידניים אבל בשנים האחרונות הנורמה בבנייה החדשה מביא עמו את בשורת תריסי הגלילה החשמליים (תריסים חשמליים) אשר הפכו לסטנדרט לחלונות ומרפסות. בכל בית יש תריסים, מאחר והם הפתרון הטוב ביותר להחשיך ולהאיר את הבית וגם יכולים לשמש כסורגים. זאת הסיבה שתריסים היו מאז ומעולם הפתרון האולטימטיבי להצללה בתוך הדירות ולעיתים אף כהגנה בפני מפגעי מזג האויר.

תריסי ניר שמואל מתמחים בהתקנה של כל סוגי התריסים:

  • תריסי גלילה ידניים
  • תריסי גלילה חשמליים
  • תריס רפפה חשמלי

 

תיקון תריסים חשמליים

עבודתנו אינה נגמרת בהתקנה אלא גם במתן שירותי תיקון תריסים חשמליים בתל אביב. וכמובן, אנו מתמחים בתיקון תריסי גלילה בתל אביב, למשל בדירות הישנות יותר.

אין דבר יותר מעצבן מללכת לישון אחרי הים ולגלות שרצועת הגלילה בתריסים נתקעה או שהתריס עצמו תקוע ומסרב להסגר. זקוקים לשירותי תיקון תריסי גלילה בתל אביב?
ניתן ליצור עמנו קשר במיידי בטלפון 050-8557375 ונציג מטעמנו יגיע אליכם הביתה לבדוק את מקור הבעיה.
אנו נגיע במהירות, נאתר את התקלה ונציע את הפתרון המתאים ביותר – בין אם מדובר בתקלה במנוע, רצועה קרועה, שלבים תקועים הדורשים החלפה או כל תקלה אפשרית אחרת.

לעיתים בדירות הישנות, שקיימות עוד לפני שהוקמה מדינת ישראל, התריסים נמצאים במצב רע מאוד. אנחנו הכתובת המושלמת ביותר לשדרוג, החלפה או לתיקון התריסים.

תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

תריסים חשמליים וחלונות בתל אביב

אנו מתמחים בייצור תריסים בכל סוגי הפרופילים שעושים איתם חלונות – פרופיל בלגי, פילץ, בורג, קיף, דרי קיף, 9000, 7000.

מומלץ לאמץ את הקדמה ולשקול ייצור תריסים חשמליים מאלומיניום לפי מידות לבתים, דירות או עסקים. לא יותר נוח לשלוח את היד אל השלט בבוקר, בלי לקום או אפילו לפקוח את העיניים אל השמש הקופחת, ולסגור את התריסים בלחיצת כפתור אחת?

כמובן שאנו גם מטפלים בהרכבת שלטים לכל סוגי התריסים החשמליים בתל אביב, בין אם זה שלט מובנה או חיצוני.

אם איבדת את השלט, אל דאגה! טלפון אחד אלינו ואנו נדאג לך לשלט המותאם לסוג התריסים שלך, ונחזיר לך את השליטה בידייך.

רבים מתושבי תל אביב מעוניינים במציאת פתרונות ביטחוניים עבור החלונות- מנגנונים נגד פריצות: ניתן להרכיב לכל תריס חשמלי מנגנון שמונע פריצה דרך התריס ולמעשה הופך את התריס לסורג.
במסגרת שירותי תיקון תריסים חשמליים או תיקון תריסי גלילה בתל אביב, ניתן לבקש תיקון תריסים אחרי פריצה בהתאם לדרישות חברות הביטוח.

התקנת רשתות נגד יתושים:

תושבי תל אביב מתקשים מאוד לישון בלילות החמים בגלל מכת היתושים. ידוע כי הדברה אינה פותרת את הבעיה ולכן הפתרון היחיד למכה הזו היא התקנה או תיקון של רשתות נגד יתושים לבתים פרטיים  או דירות. אל תיתן שיעקצו אותך!

תריסי ניר שמואל זמינים בכל עת, 24 שעות ביממה עבור תיקון תריסי גלילה או תריסים חשמליים בתל אביב – כי מגיע לך לישון בשקט ובנוחות בדרך שלך!

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375