תריסי ניר שמואל – תיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה

מקצוענים, בעלי סטנדרטים גבוהים ונותנים מענה מהיר. החברה מספקת שירות במשך כל שעות היממה לתושבי רמת השרון וישובי הסביבה!

מבצע מיוחד לתיקון והחלפת מנוע חשמלי לתריסי גלילה!

תריסי ניר שמואל מקצועניים בתיקון והתקנה של כל סוגי התריסים:

בנוסף לעבודת ההתקנה, אנו מומחים גם במתן שירותי תיקון תריסים חשמליים ברמת השרון ואף תיקון תריסי גלילה ברמה"ש.

רמת השרון היא עיר שהוקמה בשנת 1923 וחלק משמעותי מבתי המגורים בה הם בתים חד משפחתיים. אופיה הייחודי של עיר זו מאפשרת לדיירי רמת השרון להיות גמישים יותר בבחירות העיצוביות והפונקציונליות של בתי המגורים שלהם. אין צורך להיות תלוי במבנה של שאר הבניין, זה תלוי רק בנו. העובדה הזו מביאה את תושבי רמת השרון לבחור בעלי מקצוע שונים כדי לספק פתרונות בית המותאמים לצרכי המיקום, לצרכי המשפחה ולאופי הדיירים.

מומלץ להזמין נותני שירות מקצועיים אשר מתמחים בפתרונות מקיפים וכוללים לעיצוב הבית על מנת לחסוך הון רב הכרוך בהזמנת אנשי מקצוע על כל אספקט בבית.

תיקון תריסים חשמליים – תריסי ניר 

תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

תיקון והחלפת מנוע לתריס חשמלי

תריסי ניר מקצוענים בתחום תריסי הגלילה ברמת השרון. החברה שלנו נותנת שירותי גג לכל הקשור לתריסי גלילה ידניים או תריסי גלילה חשמליים ברמת השרון. בראש החברה עומד ניר, טכנאי מכונות ובוגר אורט צבאי בתחום התעופה. החברה מתמחה בתיקון והחלפת מנועים חשמליים, תיקון והחלפת מנועי תריס חשמלי סומפי, מנועי תריס חשמלי גולי, מנועי תריס חשמלי סימו, מנועי תריס חשמלי פלמט, מנועי תריס חשמלי קליל, מנועי תריס חשמלי לדלת החניה, מנועי תריס חשמלי לחלונות הבית, מנועי חשמלי לוילונות, כו. אנו משווקים את המנועים הישירות מהיבואן, במחירים נוחים ומוזלים.

תריסי גלילה חשמליים וחלונות אלומיניום

תחום התריסים התפתח רבות בבתי המגורים שברמת השרון בשנים האחרונות, ואל התריסים הישנים אשר עשויים מפלסטיק ומעץ, נוספו תריסי אלומיניום, תריסי גלילה ידניים, תריסים חשמליים ועוד, המתאימים לכל מטרה. אך כמו כל מנגנון אחר, שימוש לאורך זמן ושחיקה טבעית מביאים לכך שמידי פעם אתם עשויים להזדקק לשירות תיקון תריסים ידניים או חשמליים. – הצוות מיומן בייצור כל סוגי התריסים, תיקון כל סוגי התריסים ברמת השרון, תיקון חלונות ורשתות שונים למטרות מגוונות, עבודות אלומיניום שונים בבית – תריסים, רשתות – תיקון, ייצור והחלפה, ייצור והרכבת חלונות דלתות תריסים מסדרת 7000, 9000, קיפ, בלגי ודריי קיף.

אנו מודעים לדרישה לספק שירות מהיר ומיידי ככל האפשר עבור כל תושבי רמת השרון ולכן פתחנו את השירות למשך 24 שעות ביממה. בנוסף, יש לנו מעבדה ניידת לתיקון כל סוגי התריסים והמנועים שבה אנו מבצעים את רב סוגי התיקונים, כגון תיקון תריסים חשמליים, תיקון תריסי גלילה חשמליים, תיקון תריסי גלילה ברצועה, תיקון תריסים מפלסטיק הזזה, תיקוני רשתות, החלפת רצועות גלילה או גלגלים ועוד.

יחד עם זאת, כדאי לדעת שגם תריסי גלילה דורשים תיקון לפעמים, כשברב המקרים התקלות שנוצרות מקורן בבעיות במנגנון הגלילה החשמלי אשר עלול להיתקע, לחרוק, או לבוא במגע לא רצוי עם השלבים ואז יש צורך להזמין מומחה יעודי עבור תריסי גלילה חשמליים אשר ידע לתקן את תריסי הגלילה.

לבעלי תריסי גלילה חשמליים ברמת השרון ניתן להזמין אצלנו שלטים מובנים או שלטים חיצוניים לבחירה ולפי גישה נוחות והמלצת המתקין. רצועות ואוקולונים המתאימים לכל סוגי התריסים למען שמירה על אורך חייהם של התריסים. ברשותנו גןמנגנונים שונים נגד פריצות לכל התריסים בהתאם לדרישת חברת הביטוח.

לכל מי שגר בבית ברמת השרון, חשוב מאוד לזכור! העמידות ואורך חיי התריסים תלויים במידה רבה באיכות ההתקנה ובמקצועיות המתקין, וכמובן – באיכות החומרים.

שירות מהיר ומקצועי במשך 24 שעות ברחבי רמה"ש ויישובי הסביבה !

אנחנו בתריסי ניר שמואל זמינים בכל עת, 24 שעות ביממה עבור תיקון תריסי גלילה או תריסים חשמליים ברמת השרון והסביבה וישובי המרכז.

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375