תריסי ניר שמואל – תיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה

מקצוענים, בעלי סטנדרטים גבוהים ונותנים מענה מהיר. החברה מספקת שירות במשך כל שעות היממה לתושבי ראשון לציון והסביבה!

מבצע מיוחד לתיקון והחלפת מנוע חשמלי לתריסי גלילה!

להזמנות חייגו עכשיו: 050-8557375

תריסי ניר שמואל מקצועניים בתיקון והתקנה של כל סוגי התריסים:

  • תריסי גלילה ידניים
  • תריסי גלילה חשמליים
  • תריס רפפה חשמלי

בנוסף לעבודת ההתקנה, אנו מומחים גם במתן שירותי תיקון תריסים חשמליים בראשון לציון ואף תיקון תריסי גלילה בראשל"צ.

תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

תריסי ניר הוא עסק המציע תיקון תריסים חשמליים קיימים בבתי לקוחות בראשון לציון או ייצור והתקנת תריסים חשמליים בבתים שזה עתה נבנו. כמו כן, שדרוג תריסי גלילה ידניים לתריסים חשמליים. וגם תיקון של תריסי גלילה ידניים .

תריסי ניר מציעים שירות אדיב, מקצועי ואסתטי. השירות הוא המוביל ביותר בראשון לציון בתחום התקנת תריסים חשמליים, תיקון תריסים חשמליים או תריסי גלילה ידניים וגם בתחום התקנת המנועים הנדרשים לתריסים חשמליים.

תריסי ניר מעניקים אחריות על ביצוע העבודה ועל החומרים (כמו מנועים) הנדרשים להתקנת התריסים, אותם אנו משווקים הישר מהיבואן תוך שמירה על הסטנדרטים של העבודה והחומרים. העובדים שלנו הם המובילים ביותר בתחום תיקון תריסי גלילה בראשון לציון, וכמובן, תריסים חשמליים בראשון לציון רבתי.

תריסי ניר בראשון לציון

ראשון לציון היא המושבה הראשונה שהקימו אנשי העלייה הראשונה, עוד בתקופת המנדט הבריטי. המשמעות היא שמדובר בעיר שיש בה מבנים ישנים מאוד אשר נבנו במרוצת למעלה ממאה שנה. חלק מהבתים לא נבנו עם תריסים, חלק מהבתים נבנו לפני עשרות שנים עם תריסים ישנים למדי. המציאות הישראלית, לצד האקלים הייחודי שלנו, מציב את התריסים כפתרון האידיאלי עבור כל תושבי ראשון לציון ושאר ערי ישראל.

עם זאת, ראשון לציון היא עיר עם בנייה מואצת יחסית. כל יום נבנים יותר ויותר בניינים ונפתחים אזורי פיתוח נוספים. רב הבניינים החדשים נוטים ללכת עם הקדמה ולהתקין תריסים חשמליים בעלי מנוע מובנה המופעל על ידי שלט חיצוני ומובנה. דרישה זו יוצרת ביקוש לשירותים כשלנו: התקנת תריסים בהתאמה ללקוח ולדירה, שדרוג תריסים – מעבר מתריסי הגלילה הישנים לתריסים חשמליים, או החלפת תריסי גלילה לחדשים ואיכותיים יותר וכמובן תיקון התריסים מכל סוג.

תושבי ראשון לציון יכולים ליהנות ממגוון שירותנו בתחומי תריסי גלילה ידניים, תריסי גלילה חשמליים, תריסי רפפה חשמלי וכו'. אנו עובדים עם היבואן הטוב ביותר בתחום חומרי הגלם לייצור התריסים דרך כל סוגי הפרופילים שעושים איתם חלונות – פרופיל בלגי, פילץ, בורג, קיף, דרי קיף, 9000, 7000 וכו'. מומלץ להתייעץ עמנו מראש על מנת להכיר את הבית ולקבוע אילו תריסים הם הטובים ביותר עבור ביתך בראשון לציון. הייצור של תריסים חשמליים מאלומיניום, לדוגמא, נעשה לפי מידות שאנו לוקחים מבתים או מדירות ובתי עסק.

היתרונות שלנו בתריסי ניר

הייחודיות של תריסי ניר היא השירותיות והזמינות שלנו בכל מצב של בעיה. למשל, חזרת הביתה ממשמרת לילה וניגשת למשוך את הרצועה כדי לסגור את התריסים. אך לדאבונך גילית שרצועת הגלילה תקועה ולא ניתן לסגור את החלון ולהחשיך את החדר. השירות שלנו מציע החלפת רצועות לתריסי גלילה ידניים או חשמליים, או החלפת שלבים בתריסים – בהתאם למקור הבעיה. במסגרת שירותי תיקון תריסים חשמליים בראשון לציון אנו מטפלים בכל סוגי המנועים ומציעים תיקון מנועים או החלפת המנועים במידה ונדרש לכך.

אנו זמינים לשרותך גם במקרים של אובדן השלט. אין צורך לחכות זמן רב כדי להשיג את השלט או לתקן את השלט המובנה של התריסים. רק להרים אלינו טלפון ואנו נגיע בהקדם האפשרי כדי לפתור כל סוג של בעיה עם התריסים.

לידיעתכם, ניתן להזמין אצלנו התקנה של רשתות מיוחדות נגד היתושים, בכל עונות השנה, הן בבתים הפרטיים והדירות והן במשרדים ושאר מבני העסק הקיימים.

שירות מהיר ומקצועי במשך 24 שעות ברחבי ראשל"צ!

אנחנו בתריסי ניר שמואל זמינים בכל עת, 24 שעות ביממה עבור תיקון תריסי גלילה או תריסים חשמליים בראשון לציון והסביבה וישובי המרכז.

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375