תריסי ניר שמואל – תיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה

מקצוענים, בעלי סטנדרטים גבוהים ונותנים מענה מהיר. החברה מספקת שירות במשך כל שעות היממה ברחבי פתח תקווה והסביבה!

תריסי ניר שמואל מקצועניים בתיקון והתקנה של כל סוגי התריסים:

  • תריסי גלילה ידניים
  • תריסי גלילה חשמליים
  • תריס רפפה חשמלי

בנוסף לעבודת ההתקנה, אנו מומחים גם במתן שירותי תיקון תריסים חשמליים בפתח תקווה ואף תיקון תריסי גלילה בפ"ת.

פתח תקווה, אם המושבות, היא עיר ישנה מאוד אשר נוסדה כמושבה עוד ב1878 ובתור שכזו, יש בה ערים ישנות מאוד לצד פיתוח מואץ של שכונות חדשות.

תריסי ניר מתמחים בהתקנה, שדרוג או תיקון של תריסי גלילה חשמליים וידניים בפתח תקווה. כמעט כל תושבי פתח תקווה חיים בבתים עם תריסים. לרב, הבתים הישנים עדיין מכילים תריסי גלילה ידניים מהבנייה של פעם. דיירים רבים מעדיפים לשדרג אצלנו לתריסים חשמליים מודרניים. תריסי ניר המובילים ביותר בפתח תקווה לתיקון, התקנה ושדרוג של התריסים החשמליים.

התריסים הם הפתרון האולטימטיבי לסוג האקלים המאפיין את ארץ ישראל. קל להשתמש בתריסי גלילה ידניים או חשמליים המופעלים על ידי כפתור או שלט רחוק על מנת להצליל את פנים הבית, להחשיך או להגן על הדירה מפני מפגעי מזג אויר. במילים אחרות, רוצים לישון עד מאוחר? סוגרים את התריסים!

אך מה קורה כשהרצועה נקרעת או אחד השלבים נשברים וקרן אור בוהקת חודרת אל תוך הבית ומפריעה לשנת היופי? תריסי ניר זמינים 24 שעות ביממה בכל רחבי פתח תקווה לאיתור הבעיה ותיקונה. אנו מתמחים בתיקון של כל תריסי הגלילה –  תריסי גלילה ידניים, תריסי גלילה חשמליים, תריס רפפה חשמליים ועוד. בדרך כלל אנו מציעים החלפת רצועות לתריסי גלילה ידניים או חשמליים או, במידת הצורך, החלפת שלבים בתריסים.  במידה ומדובר בתריסים חשמליים מודרניים, יתכן שתהיה בעיה במנוע, אנחנו כמובן מיומנים בתיקון המנוע או החלפת מנוע. אנו מטפלים בכל סוגי המנועים ומייבאים את סוגי המנוע הטובים ביותר בעולם.

אנחנו עומדים לרשותך 24 שעות בכל רחבי פתח תקווה ובסביבה במידה ואיבדת את השלט הרחוק של התריסים החשמליים או שהשלט המובנה שלהם נמצא לא תקין.

תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

תריסים חשמליים נגד פריצות

תריסי ניר מתמחים בהתקנה או שדרוג של כל סוגי המנגנונים נגד פריצות – ניתן להרכיב לכל תריס חשמלי מנגנון שמונע פריצה דרך התריס ולמעשה הופך את התריס לסורג. אנו מציעים גם תיקון התריסים במקרים של פריצה לבית, בהתאם לדרישות של חברות הביטוח.

תושבי פתח תקווה בטח מכירים בבעיה הכאובה של היתושים המבקרים בכל ימות השנה, במיוחד בחודשים הקייץ. אנו מציעים התקנה של רשתות מיוחדות נגד חדירת היתושים לבית או לדירה. כמו כן, אנו מתמחים גם בתיקון הרשתות במקרה של תקלה.

מומלץ לחשוב מבעוד מועד ולטפל בתריסים ישנים לפני שאתם מוצאים בהם פגם או תקלה. מוזמנים לתאם עמנו פגישה בביתכם כדי שנוכל לייעץ עבורכם בהתאם לסוגי התריסים שיש לכם בבית, ולהעניק לכם הכוונה האם לתקן או לשדרג תריסים, חלונות או אלמנטים שונים שקשורים לאלומיניום, תוכלו לסמוך שנייבא את החומרים האיכותיים ביותר מרחבי העולם. היתרון המשמעותי ביותר בתריסי ניר הוא שאני מציעים פתרונות כוללים הקשורים לעיצוב הבית ואין צורך להזמין בעלי מקצוע שונים לשם כך. למשל, התקנה ותיקון של סוככים חשמליים לבתים, מרפסות ולעסקים בדומה לתריסים.

תריסי ניר – מומחים בתחום תיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה, מקצוענים, בעלי סטנדרטים של איכות הטובים ביותר בגוש דן.  אנו נותנים מענה מהיר ושירות אדיב. החברה מספקת שירות במשך כל שעות היממה ברחבי פתח תקווה!

צרו עמנו קשר בטלפון: 050-8557375

סוככים חשמליים

תריסי ניר בעלי ניסיון רב בהתקנת סוככים חשמליים. הסוכך החשמלי דומה מאד במנגנון שלו לתריס החשמלי. אם הינך בעל עסק, חנות או מסעדה בפתח תקווה ואתה שוקל שיפוץ או שידרוג החזית של העסק, או אפילו של הבית הפרטי שלך, ניתן ליצור עמנו קשר ולהתייעץ לגבי התקנה, שדרוג וכמובן תיקון סוככים חשמליים.

לתריסי ניר שנים רבות של ניסיון תחום התקנת התריסים וידע רב הנדרש לעמידה בסטנדרטים המקצועיים ביותר בתחום. אנו מייבאים את החומרים המשובחים ביותר מהארץ ומחו"ל תוך הכרה בכל סוגי הצרכים של לקוחותינו תושבי פ"ת והמרכז, לרבות תושבי השרון ויישובי הסביבה.

שירות מהיר ומקצועי במשך 24 שעות ברחבי פתח תקווה!

אנחנו בתריסי ניר שמואל זמינים בכל עת, 24 שעות ביממה עבור תיקון תריסי גלילה או תריסים חשמליים בפתח תקוה והסביבה וישובי השרון והמרכז.

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375