תריסי ניר שמואל – תיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה

מקצוענים, בעלי סטנדרטים גבוהים ונותנים מענה מהיר. החברה מספקת שירות במשך כל שעות היממה ברחבי הרצליה!

הרצליה היא מהערים הוותיקות בישראל אשר הוקמה עוד מלפני קום המדינה. בשל כך קיימים בעיר בתים ובניינים ישנים לצד אלו החדשים.

הרצליה היא עיר שנמצאת במישור החוף משתרעת מחוף הים מזרחה, ומכילה פני שטח מגוונים מה שאומר שכל אחד מסוגי המבנים נחשפים לתנאי שטח שונים אשר דורשים פתרונות עיצוב פונקציונליים ייחודים.

תריסי ניר מתמחים בייצור, התקנה ושדרוג של תריסים בהרצליה. ההתמחות של החברה כוללת מתן פתרונות מקיפים הקשורים לחלונות ותריסי גלילה בהרצליה ואף גם התקנה ושדרוג לתריסים חשמליים בהרצליה גם כן.

תריסי ניר שמואל מקצועניים בהתקנה של כל סוגי התריסים:

  • תריסי גלילה ידניים
  • תריסי גלילה חשמליים
  • תריס רפפה חשמלי

בנוסף לעבודת ההתקנה, אנ מומחים גם במתן שירותי תיקון תריסים חשמליים בהרצליה ואף תיקון תריסי גלילה בהרצליה.

חלונות אלומיניות ותריסים חשמליים

אנו מיומנים בייצור ייצור תריסים בכל סוגי הפרופילים שעושים איתם חלונות – פרופיל בלגי, פילץ, בורג, קיף, דרי קיף, 9000, 7000.

גר ליד הים? יש לשאול את עצמך האם הלחות והמליחות באוויר משפיעות על החלונות והתריסים שלך. בחירה נבונה של סוג התריסים עשויה לסייע בשמירה על ערך הנכס ברשותך ולשמירה על עמידותו לאורך זמן. מומלץ להתייעץ עמנו מראש על סוג התריסים ברצונך להתקין או לשדרג. אם ברשותך תריסי גלילה ידניים ישניים, אפשר לשקול שידרוג לתריסי גלילה חשמליים שיקלו על איכות חייך ואיכות חיי שאר דיירי הבית. תריסי הגלילה החשמליים באים עם שלט מובנה או חיצוני. בכל מקרה של תקלה או אובדן השלט, אנו זמינים 24 שעות בכל רחבי הרצליה כדי לאתר את מקור הבעיה ולפתור אותה.

שלבים – תיקון והחלפת שלבים בתריסי גלילה

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר ורוצים להעיר את הילד על ידי משיכת התריס ושטיפת החדר באור השמש הדרמטית אך פתאום זה נתקע? בינתיים שהילד מתעורר מראש משיכות הרצועה המתסכלות שלך, אתה יכול להתקשר אלינו ונגיע בהקדם האפשרי לתקן את הרצועה הסוררת. ישנם כמה סוגי שלבים – שלבים משוכים אשר מתאימים מבחינת החוזק לעמידות גבוהה לאור מזג האויר המשתנה, מיוצרים מאלומיניום מיוחד בהתאמה לדרישת הבית של לקוח ותנאי הסביבה של ביתו. שלבים מוקצפים המאפשרים בידוד יעיל מהאקלים אך הוא עדין ורך ולכן משתמשים בשלב זה לפתחים קטנים יותר או בהתאם לכיוון של הרוח הנושבת. את השלב המוקצף ניתן להזמין בכל צבע ובמידות מיני, מידי ומקסי. שלב אור גם הוא חזק ובעל עמידות גבוהה לשינויי מזג האויר ומיוצר מאלומיניום מלא. היתרון בשלב זה הוא שבפתיחת התריס ניתן לראות אחוז גדול יותר מהנוף בחוץ. שלבי אור ניתן להזמין בכל צבע ובמידות מיני, מידי ומקסי. מומלץ להתייעץ עמנו מראש כדי לבחור את סוגי השלבים המתאימים ביותר לביתך בהרצליה.

סוככים חשמליים

תריסי ניר בעלי ניסיון רב בהתקנת סוככים חשמליים. הסוכך החשמלי דומה במנגנון שלו לתריס החשמלי. אם אינך בעל עסק, חנות או מסעדה בהרצליה ואתה שוקל שיפוץ או שידרוג החזית של העסק, או אפילו של הבית הפרטי שלך, ניתן ליצור עמנו קשר ולהתייעץ לגבי התקנה, שדרוג וכמובן תיקון הסוככים החשמליים.

לתריסי ניר שנים רבות של ניסיון תחום התקנת התריסים וידע רב הנדרש לעמידה בסטנדרטים המקצועיים ביותר בתחום. אנו מייבאים את החומרים המשובחים ביותר מהארץ ומחו"ל תוך הכרה בכל סוגי הצרכים אשר עשויים להתעורר בקרב תושבי הרצליה, לרבות תושבי הרצליה פיתוח אשר קרובים מאוד לים.

שירות מהיר ומקצועי במשך 24 שעות בהרצליה!

תריסים חשמליים למניעת פריצות

רבים מתושבי הרצליה והשרון מעוניינים התקנת מנגנונים נגד פריצות: ניתן להרכיב לכל תריס חשמלי מנגנון שמונע פריצה דרך התריס ולמעשה הופך את התריס לסורג.

במסגרת שירותי תיקון תריסים חשמליים או תיקון תריסי גלילה בהרצליה, ניתן לבקש תיקון תריסים אחרי פריצה בהתאם לדרישות חברות הביטוח.

התקנת רשתות נגד יתושים:

אנחנו בתריסי ניר שמואל זמינים בכל עת, 24 שעות ביממה עבור תיקון תריסי גלילה או תריסים חשמליים בהרצליה, הרצליה פיתוח וישובי השרון והמרכז.

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375