תריסי ניר שמואל – תיקון תריסים חשמליים בגבעתיים

מקצוענים בתחום, אמינים, איכותיים ומהירים.

שירות 24 שעות ביממה בגבעתיים , רמת גן, ת"א והסביבה

תיקון תריסים חשמליים בגבעתיים

אם אתם מעוניינים להחליף, לתקן או לשדרג את התריסים החשמליים שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו – אל תריסי ניר. הצוות המקצועי ורווי הניסיון שלנו (30 שנות ניסיון) מספק שירותים בכל ערי המרכז, לרבות תיקון תריסים חשמליים בגבעתיים. יש לציין כי אנו זמינים עבור לקוחותינו במשך 24 שעות ביממה.

מה כוללים שירותינו?

שירותינו כוללים תיקון תריסי גלילה, תיקון תריסים ונציאניים, תיקון מנועים לתריסים, תיקון שלטים, ייצור תריסים חשמליים, תיקון והחלפה של כל סוגי המנועים לתריסים חשמליים, התקנת שעון שבת לתריסים חשמליים, התקנת מיקרוסוויץ להגנה על התריס מפני קלקול, החלפת מפסק תריס חשמלי ועוד. כמו כן, אנו מציעים ללקוחותינו בחירה בין שפע סוגי מנועים: ביניהם מנוע גולי, מנוע פלמט, מנוע סימו, מנוע בקר ועוד.

יש לציין כי מתקני התריסים שלנו הינם חשמלאים מוסמכים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה מהירה ואיכותית. במקרים רבים אנו משתדלים לתקן את המנוע ולא להחליפו- כל זאת על מנת לחסוך בעלויות שלכם.תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

במהלך השנים הרבות בהן אנו עוסקים בתחום הענקנו שירותים למאות לקוחות מרוצים.

במידה ותפנו אלינו, תקבלו אחריות מלאה על העבודה, על המנוע ותשלמו מחירים משתלמים. כמו כן, נעניק לכם ייעוץ מקצועי ונענה על כל שאלה אשר קשורה לנושא המנועים.

ליצירת קשר צלצלו למספר: 050-8557375

תריסי ניר שמואל מתמחים בהתקנה של כל סוגי התריסים:

  • תריסי גלילה ידניים
  • תריסי גלילה חשמליים
  • תריס רפפה חשמלי

תיקון תריסים חשמליים

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375