התקנת תריסים חשמליים מאלומיניום בדירה

תיקון תקלות נפוצות בתריסים חשמליים

רבים מאיתנו נהנים להשתמש בתריסים החשמליים אך גם אלו כמו כל מכשיר אחר עשויים להתקלקל. במקרים רבים יש להחליף את המנוע של התריס, אבל לפעמים ניתן לתקן מנוע חשמלי, לכן מומלץ לפנות אל בעל מקצוע מנוסה אשר צבר ידע חשמלי וטכני. חשוב מאוד שלא לנסות לתקן את המנוע בעצמכם שכן הדבר עלול לגרום לנזקים והוצאות נוספות, מעבר לזאת, יש לזכור כי אחרי הכל מדובר על חשמל, כך שניסיון לתקן את התקלה יהיה כרוך בסיכון.

בין מגוון המשווקים אשר מוכרים תריסים חשמליים ומתקנים אותם (תוך נתינת אחריות מלאה), תוכלו למצוא את חברת תריסי ניר. ניר, בעל החברה הינו טכנאי מכונות מקצועי ובוגר ביה"ס אורט צבאי תעופתי, כך שתוכלו לסמוך עליו – הוא יוכל לבצע מגוון סוגי תיקונים.

אז מהן התקלות בהן אנו עשויים להיתקל?

התקלות הנפוצות של התריסים החשמליים הינן: מנוע שמפסיק לעבוד, תריס שנתקע למטה, תריס שלא עולה, תריס שנתקע למעלה, תריס שעולה בצורה עקומה, תריס שמתחיל לנוע אך נעצר באמצע ועוד.

במידה והמנוע של התריסים החשמליים הפסיק לעבוד יש לבדוק את מערכת החשמל, חיבורי המנוע והמפסק החשמלי. במצבים בהם התריס נתקע למטה ניתן פשוט להחליף את הרצועות ולכוון את התריס, אם התריס אינו עולה, יש לבדוק האם ישנה הפרעה מכאנית כל שהיא. כמו כן, הוא יבדוק את המנוע החשמלי. במקרים והתריס נתקע למעלה נבדוק האם ישנו גורם שמונע מהתריס לרדת ובמידה וימצא את הגורם – יש לשחררו. אם התריסים עולים בצורה עקומה יש לבדוק את הרצועות של התריסים, את צינור הגלילה ואת השלבים של התריס ובמידה והתריס נעצר באמצע העלייה יבדקו שלבי התריס, חיבורי החשמל והמנוע. כמובן שישנן עוד מגוון תקלות נוספות.

לפעול בזהירות, לעבוד בסבלנות

במידה ותזמינו את תריסי ניר תוכלו להיות רגועים שכן העבודה תתבצע ביעילות ואנו נמצא את מקור התקלה באופן מהיר.

אנו בתריסי ניר מכירים את כל סוגי המנועים, את רמת הייצור שלהם ואת החלקים מהם הם מורכבים וכדי לשמור על התריס והמנוע הוא יפעל בזהירות רבה, בצורה זו התריס לא יפגע. יש לנו את הידע והניסיון לגלות את כל הגורמים לתקלות- הסיבה לתקלה עשויה להיות ניתוק של חלק מהמנוע, חלק כלשהו עשוי להיתקע במנוע ולהשביתו מפעולה, לכלוך עשוי להצטבר ולגרום למנוע להפסיק לעבוד ועוד.

אתם מוזמנים לפנות אל חברת תריסי ניר בכל שעות היממה ואנו נגיע אליכם במהירות.