התקנת תריסים חשמליים מאלומיניום בדירה

למה תריסי גלילה ?

למה לבחור בתריסי גלילה ?

הקהל קבע-  הכי טוב תריסי גלילה

תריסי הגלילה הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף – ניתן לראות אותם במשרדים שונים, בתים פרטיים, דירות ומבנים נוספים.

אנשים רבים בוחרים בתריסי הגלילה משום שהם יוצרים הצללה מלאה (בניגוד לוילונות או צילונים), מחירם זול באופן יחסי, הם קלים לתפעול- ניתן לתפעל אותם על ידי לחיצת כפתור, הם בטיחותיים- כאשר משלבים בין תריסים חשמליים ובין שלב משוך וסנדלי נעילה ניתן למנוע פריצות והם עמידים- שימוש במנוע חשמלי מאפשר לתריסים להחזיק מעמד למשך זמן רב.

כמו כן, תורמים תריסי הגלילה לעיצובו של החלל- ניתן לבחור בין שפע גוונים ולהעניק לחלל מראה חדיש, נקי ומרשים וניתן לפתוח את החלון ולצפות בנוף מבלי שהשלבים יסתירו את המראה הנשקף.

תריס גלילה חשמלי ותריס גלילה ידני

איזה סוג של תריסים אתם מעדיפים?

השוק מציע לצרכנים שני סוגים של תריסי גלילה – הסוג הראשון הינו תריס גלילה חשמלי והסוג השני הינו תריס גלילה ידני. לתריסים הללו אין מראה יוקרתי כמו למשל לתריסי העץ אך הם איכותיים ושימושיים ביותר משום שניתן לשנות את כמות כניסת האור לחדר ולצור חושך מוחלט או אור מלא.

כמו כן, ניתן להחליף או לתקן את התריסים. את תריסי הגלילה החשמליים ניתן להפעיל באמצעות כפתור ואת תריסי הגלילה הידניים ניתן לסגור או לפתוח באמצעות חוט מפלסטיק. מראה התריס ויעילותו תלויים גם באופן ההתקנה ולכן יש לבחור במתקין תריסים איכותי.

התריסים התקלקלו? רוצים להיות בטוחים ולחוש ביטחון? היתושים משגעים אתכם? אל דאגה אנחנו כאן!

אם אתם מעוניינים ליהנות מכל ההטבות – לקבל ייעוץ והכוונה בתהליך בחירת תריס הגלילה המתאים (ידני או חשמלי), לבחור בתריס בטיחותי ונוח אשר מחזיק מעמד למשך שנים, לחסוך כספים, לעצב את הבית או המשרד, ליהנות מאור מלא או מחושך מוחלט כאשר אתם מעוניינים לישון או לצור פרטיות, לקבל אחריות מלאה ולהיות בטוחים כי ההתקנה התבצעה באופן מקצועי, תוכלו לפנות אל חברת "תריסי ניר" ולקבל שירות מקצועי מצוות עובדים מיומן ומסור.

חברת תריסי ניר תוכל לסייע לכם במצבים נוספים, כמו למשל- במידה ואיבדתם את השלט לתריסים, במידה וברצונכם להרכיב לכל תריס חשמלי מנגנון נגד פריצות ובמידה ואתם מעוניינים להתקין רשתות נגד יתושים.

חברת תריסי ניר זמינה לשרותכם במשך 24 שעות ביממה ומעניקה שירותי תיקון תריסים חשמליים ברמת גן, תיקון תריסים חשמליים תל אביב, רעננה, כפר סבא, נתניה, חדרה, מודיעין ועוד.