התקנת תריס חשמלי בדירה

כיצד בוחרים תריס גלילה חשמלי?

מבחר סוגי התריסים הקיים בשוק עלול לבלבל ולכן יש לבחור את התריס בהתאם לפרמטרים שונים.

במידה והחלטתם לרכוש תריס גלילה חשמלי, יהיה עליכם להתחשב בגודל המפתחים, בסוגי השלבים- שלב רגיל או שלב אור (שלב זה מכניס כמות אור גדולה יותר כאשר הוא סגור למחצה ומאפשר למשתמש לשלוט בכמות האור) ובזווית בה השמש פוגעת בקירות המבנה.

אם ברצונכם להאיר את הבית, תוכלו לבחור בשלבים בעלי גוון בהיר ובמידה ותרצו למנוע מהאור למלא את חלל הבית בחרו בשלבים בעלי גוון כהה. כמו כן, יש לבחור את סוג המנוע. את המנוע יש להתאים לגובהו ומשקלו של התריס.

התאימו את תריס הגלילה החשמלי לסגנון החדר

מעבר לצבעו, גודלו וסוג המנוע של התריס, עליו להתאים למראה החלל ולצרכים שלכם- סביר להניח כי תריס גלילה אשר מתאים לסלון לא יתאים לחדרי השינה של הילדים או ההורים.

כאשר בוחרים תריס גלילה חשמלי עבור חדרי שינה, יש להקפיד על כך שלא יהיה זה תריס מסיבי. כמו כן, רצוי שיהיה ניתן לשלוט בכמות האור אשר נכנסת לחלל ולבחור בתריס אשר מאפשר כניסת אור וחסימת אור.

מומלץ ביותר להתאים את חומרי הגלם מהם עשויים התריסים לעיצובו של הבית. תוכלו לבחור בתריסי גלילה חשמליים מאלומיניום, מעץ, ממתכת או לשלב בין כמה חומרים ולצור מראה ייחודי. בכדי שלא לבצע טעויות ולקבל תוצאה מרשימה ואסתטית, מומלץ לפנות אל בעל מקצוע מנוסה.

תריסי ניר- משדרגים לכם את הבית ברגע

שיווק תריסי גלילה חשמליים ותיקונים בהתאם לצרכים שלכם

אם אתם מחפשים חברה אשר מספקת תריסי גלילה חשמליים ושירותי תיקונים, מומלץ עבורכם לפנות אל חברת "תריסי ניר". החברה מציעה ללקוחותיה בחירה בין מגוון תריסי גלילה חשמליים- בצבעים, גדלים ובהתאמה אישית, מספקת מגוון סוגי מנועים ( ביניהם מנוע ג"ולי, מנוע סומפי, מנוע סמארת ועוד) אשר מגיעים עם אחריות של 3- 10  שנים ומוכרת אותם במחירים משתלמים.

מעבר לעיצוב המרשים של תריסי הגלילה החשמליים, הם יהיו בטיחותיים, חזקים, עמידים בפני מזג האוויר ובמידה ותרצו, יוכלו עובדי המקצוע להתקין לכם רצועות ואוקולונים (אשר יאריכו את חיי התריס) יתקינו גלגלים, רשתות גלילה או הזזה ומנגנונים נגד פריצות.

חברת תריסי ניר מעניקה שירות בפריסה ארצית ועובדת במשך 24 שעות ביממה. במידה ותבחרו לקבל שירות מהחברה, תיתן לכם אחריות מלאה על ביצוע העבודה, תקבלו ייעוץ מקצועי ושירות חם ואדיב.