תיקון תריס חשמלי עם תריסי ניר

האם יש בביתכם או במקום עבודתכם תריסים חשמליים הדורשים תיקון? האם התריס החשמלי נתקע, חורק או שבור? האם יש ברשותכם תריסי גלילה שהייתם מעוניינים להסב לתריסים עם מנגנון חשמלי? בואו לקבל שירות איכותי בהקדם האפשרי!

אלפי לקוחות מרוצים ממליצים:

תריסי ניר – המומחים לתיקון, ייצור והרכבה של כל סוגי התריסים.

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375

תריסי ניר - טכנאי מומחה תיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

עוד משנותיה הראשונות של המדינה הפכה ישראל למעצמת תריסים בדרגה עולמית, כך שכיום קשה מאוד למצוא בית שעל חלונותיו לא מורכבים תריסים מסוג זה או אחר. במדינה כמו שלנו, שבה הרבה יותר ימי שמש מימים גשומים ואפורים, תריסים מהווים פתרון מושלם, נוח ובטוח להצללה בתוך המבנה ולשמירה מפני פגעי מזג האוויר.

תיקון תריס חשמלי – שירות מכל הלב

תחום התריסים התפתח רבות עם השנים ואל התריסים הסטנדרטיים העשויים פלסטיק ועץ, נוספו תריסי אלומיניום, תריסי גלילה ידנית, תריסים חשמליים ועוד, המתאימים לכל מטרה. אך כמו כל מנגנון אחר, שימוש לאורך זמן ושחיקה טבעית מביאים לכך שמידי פעם גם אנו זקוקים לשירות תיקון תריס חשמלי.

התריס התקלקל? אתם זקוקים לצוות מנצח!

אנו בתריסי ניר מציעים לכם שירות מצוות אמין ומקצועי של אבא ובן – טכנאי מכונות, בוגר בי"ס אורט צבאי תעופתי ואבא חשמלאי, מיומן ומוכשר כמסגר תריסים מקצועי.

בין שירותינו תוכלו למצוא:

כאשר אנו זקוקים לשירות מסויים, אנו רוצים שהעבודה תתבצע כהלכה, אך שגם תהיה מהירה ככל האפשר.

לכן, ברשותנו מעבדה ניידת לתיקון כול סוגי התריסים והמנועים שבה ניתן לבצע את מרבית סוגי התיקונים, כולל תיקון תריס חשמלי, תיקון תריסי גלילה חשמליים, תיקון תריס גלילה רצועה, תיקון תריס פלסטיק זזה, תיקון רשת, החלפת גלגלים ועוד.

מחפשים שירות תיקון תריס חשמלי, ייצור או הרכבה? תריסי ניר עומדים לשירותכם בפריסה ארצית.

להזמנת תיקון מהיר התקשרו 050-8557375

לשיתופי פעולה ופנייה למנהל האתר מלאו הפרטים בטופס.