תיקון תריסי גלילה

התקלקל התריס?

חייגו עכשיו להזמנת תיקון מהיר עם אחריות במחיר שפוי לתיקון תריסי גלילה

להזמנות התקשרו עכשיו 050-8557375

אוהבים תריסי גלילה? זה לא מפתיע! נוחות השימוש, המראה הנקי, האפשרות לפתוח את החלון במלואו מבלי להסתיר את הנוף עם שלבים, או לסגור את החלון לחלוטין לפרטיות מלאה וחסימה של אור, אבק ונזקי אקלים.

תריסי ניר - טכנאי מומחה לתיקון תריסים חשמליים לבית ולעסק

ואכן, המראה הנקי, נוחות השימוש ומחירם הנמוך של תריסי גלילה הפכו אותם ללהיט ענק בישראל, לשימוש עיקרי בחלונות מבנים אך גם לדלתות משניות וויטרינות.

העיקרון על פיו פועלים תריסי הגלילה השונים הוא פשוט – כמה עשרות שלבים אופקיים המחוברים זה לזה, מוסטים למעלה או למטה לפתיחה וסגירה של החלון. ההסטה מתבצעת על ידי הפעלת מנגנון מכני, אשר מושך את שדה התריס לכיוון הרצוי לשם פתיחה, או משחרר אותו לשם סגירה.

המבנה הצר של התריסים עצמם גורם לכך שבעת פתיחת החלון התריסים מתגלגלים לתפיסת שטח פנים מצומצם, החושף את פתח החלון במלואו בעוד התריס כולו נסתר בקיר.

בעוד שבעבר מרבית התריסים היו מיוצרים מפלסטיק, ובעלי מנגנון גלילה ידני המופעל על ידי משיכת רצועה, כיום נהוג לייצר תריסי גלילה מאלומיניום עמיד וקל משקל, ואת המנגנון בהפעלה חשמלית.

יתרונותיהם של תריסי הגלילה החשמליים רבים. תריסי גלילה הם חזקים ועמידים, אך עם זאת קלי משקל. בשל כך, ניתן לייצר אותם כמעט ללא הגבלת מידה, מבלי לפגוע באיכותם או בשימושיות שלהם.

מתוקף כך, גם חלון גדול דורש יחידה אחת בלבד של תריסים, בשונה מבעבר, אז החלונות נדרשו לחלוקה למספר רב של מסגרות תריסים – שימוש לא יעיל ולא אסתטי. השימוש במנגנון חשמלי פתר גם את אי הנוחות והמאמץ שהיה דרוש להפעלת התריס, והפך את התהליך לפשוט, מהיר ונוח.

תיקון תריסי גלילה

עם זאת, חשוב לזכור שגם תריסי גלילה צריכים תיקון לפעמים, כאשר לרוב הבעיות שנוצרות קשורות לתקלות במנגנון הגלילה החשמלי אשר עשוי להיתקע, לחרוק, או לבוא במגע לא רצוי עם השלבים ואז יש צורך במומחה תיקון תריסים חשמליים אשר ידע לתקן את תריסי הגלילה.

מעוניינים בשירות תיקון תריסי גלילה? עברתם לדירה ישנה שבה עדיין מותקנים תריסולים משנות החמישים וברצונכם להתחדש בתריסי גלילה נוחים ויפים? צוות תריסי ניר מציע פתרונות מצויינים לכל בקשה ולכל בעיה!

להזמנת שירות מהיר התקשרו: 050-8557375